Σε υψηλά επίπεδα παραμένει η τιμή των καυσίμων στα ελληνικά νησιά, με την Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται στις πρώτες ευρωπαϊκές χώρες με την υψηλότερη τιμή καυσίμων, ενώ για άλλη μία χρονιά «χρυσή» πληρώνουν οι καταναλωτές τη βενζίνη στις τουριστικές περιοχές.
Μεγάλο ρόλο στις υψηλές αυτές τιμές παίζει το κόστος μεταφοράς των καυσίμων από τα ελληνικά λιμάνια στα νησιά
Ήδη η αμόλυβδη βενζίνη έχει «σκαρφαλώσει » στους τουριστικούς προορισμούς στα 2 ευρώ το λίτρο.
Οι λόγοι
Τους λόγους που η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα εξήγησε μιλώντας στην εκπομπή One Line ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων Γιώργος Ασμάτογλου. Ο κ. Ασμάτογλου τόνισε πως «έχουμε υψηλό ειδικό φόρο κατανάλωσης. Κι αυτό ανεβάζει πολύ τη τιμή» είπε, και πρόσθεσε ότι «για παράδειγμα, από τα 2 ευρώ που κοστίζει τώρα η βενζίνη, το 70% είναι ΦΠΑ και φόροι».
Επιπλέον τόνισε ότι εξωτερικά γεγονότα επηρεάζουν άμεσα τις τιμές των καυσίμων.
«Μετά τις εντάσεις στον περσικό κόλπο ανέβηκαν οι τιμές στα καύσιμα» υποστήριξε. Επιπλέον, σημείωσε ότι οι τιμές ποικίλουν και υπάρχουν νησιά ή άλλα σημεία απομακρυσμένα της ηπειρωτικής Ελλάδας να έχουν φθηνότερες τιμές στα καύσιμα λόγω του ότι έχουν ενταχθεί στο μεταφορικό ισοδύναμο, όπου προβλέπεται μια επιδότηση.
«Γι αυτό είτε πρέπει να ενταχθούν όλα τα νησιά στο μεταφορικό ισοδύναμο είτε θα πρέπει να εξεταστεί αλλιώς η κατάσταση» κατέληξε.