Νέα digital καμπάνια – 24/7 Home Emergency από την ZeniΘ

27

Νέα digital καμπάνια – 24/7 Home Emergency από την ZeniΘ

Πώς ένας υδραυλικός, ένα ζευγάρι κλειδιά και ένα βραχυκύκλωμα πρωταγωνιστούν σε ιστορίες ξέγνοιαστης καθημερινότητας;
Η απάντηση μέσα από τρία ανατρεπτικά videos στο YouTube κανάλι της ZeniΘ!

H ΖeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, ανατρέπει και πάλι τα δεδομένα, παρουσιάζοντας μια πρωτότυπη digital καμπάνια για την επικοινωνία της δωρεάν υπηρεσίας 24/7 Home Emergency σε συνεργασία με την AXA. Η καμπάνια αποτελείται από τρία σύντομα videos, στα οποία καθημερινοί άνθρωποι μοιράζονται στην κάμερα ιστορίες καθημερινής αναποδιάς που καταλήγουν σε αίσιο τέλος χάρη στη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Τα videos της digital καμπάνιας φιλοξενούνται στο YouTube κανάλι της ZeniΘ και μπορείτε να τα παρακολουθήσετε στα ακόλουθα links:
https://www.youtube.com/watch?v=z92HkRbKkD8&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=_B-dn9wDNV4&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Ry3J8ANf6F0&feature=youtu.be

O κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε: «Στη ZeniΘ, τολμάμε να κινούμαστε έξω από τα καθιερωμένα, με στόχο να βελτιώνουμε και να εξελίσσουμε διαρκώς την εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας τόσο σε προϊοντικό όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο. Σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική, δημιουργήσαμε τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Ηοme Emergency για να καλύψουμε κάθε απρόοπτο σε τεχνικές ανάγκες του σπιτιού και της επιχείρησης και να προσφέρουμε μια ξέγνοιαστη καθημερινότητα στους πελάτες μας».

Όλοι οι πελάτες της ZeniΘ σε φυσικό αέριο ή / και σε ρεύμα, υφιστάμενοι και νέοι, μπορούν να επωφελούνται δωρεάν της τεχνικής βοήθειας στην κατοικία ή στον επαγγελματικό τους χώρο, για να καλύψουν ένα σύνολο τεχνικών αναγκών που περιλαμβάνουν αποκατάσταση βλάβης σε υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, σε εγκαταστάσεις φυσικού αερίου, σε κλειδαριές και σε υαλοπίνακες – κρύσταλλα καθώς και ένα σύνολο επιπρόσθετων υπηρεσιών.
Εξειδικευμένη ομάδα τεχνικών της ΑΧΑ εξυπηρετεί όλους τους πελάτες της ZeniΘ σε περιπτώσεις εκτάκτων περιστατικών, πραγματοποιώντας συνολικά έως και 5 επισκέψεις το χρόνο με μέγιστο κόστος 120€ ανά περιστατικό.

Η Υπηρεσία 24/7 Home Emergency καλύπτει ανάγκες πελατών στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και στις πόλεις της Λάρισας, του Βόλου, των Τρικάλων, της Καρδίτσας, των Ιωαννίνων, της Πάτρας, της Λαμίας, της Κορίνθου, του Ηρακλείου Κρήτης, των Χανίων και της Καβάλας. Σε όλα τα υπόλοιπα αστικά κέντρα της Ελλάδας που δεν αναφέρονται παραπάνω, παρέχονται απολογιστικά όλες οι καλύψεις μέχρι τη δημιουργία και λειτουργία δικτύου συνεργατών.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες social media: Facebook, Linkedin, Instagram και Twitter.

ZeniΘ #AXA #24_7ΗomeEmergency #koryfaiaenergeia

Σχετικά με τη ΖeniΘ

Η ΖeniΘ, η εξέλιξη της εταιρείας ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών, είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων και η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει την υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Από το 2000 δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά του φυσικού αέριου και το 2017 πραγματοποίησε την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.
Στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας συμμετείχε από το 2000- 7/2017 η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) και ο ιταλικός κολοσσός ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατείχαν το 51% και 49% της ΖeniΘ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος. Από τις 20/07/2017, η ΕΝΙ αποτελεί τον μοναδικό μέτοχο της εταιρείας.
Στo site της ZeniΘ, www.zenith.gr, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα καινοτόμα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες, και τις προσφορές της εταιρείας. Η ZeniΘ διαθέτει 8 καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνική εξυπηρέτηση (18321) και είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Linkedin, Instagram και Twitter), διασφαλίζοντας την άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.