«Για τρίτη ημέρα συνεχίζεται πυρετωδώς η διαδικασία επισκευής των οχημάτων. Τα συνεργεία στο Φοίνικα και στη Σταυρούπολη δουλεύουν συνεχώς σε τρεις βάρδιες. Θα πάρουμε κάθε μέτρο που απαιτείται για να βγουν όλο και περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο» δήλωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο κ. Σκόδρας, παραδεχθείς πως, αν και στόχο αποτελεί η επαναφορά του μεταφορικού έργου «σε κάποια ανεκτά επίπεδα», ωστόσο «δεν θα το πετύχουμε σε πρώτο χρόνο».
Εκτίμησε, παράλληλα, πως τα πρώτα θετικά αποτελέσματα το επιβατικό κοινό θα το καταλάβει περί τα τέλη της επόμενης εβδομάδας.
«Το σχέδιο διαχείρισης κρίσης έχει αρχίσει την εφαρμογή του με την αποκατάσταση των οχημάτων που μπορούν να επισκευαστούν» ανέφερε και διευκρίνισε πως τη Δευτέρα κυκλοφορούσαν στη Θεσσαλονίκη συνολικά 213 λεωφορεία και σήμερα επισκευάστηκαν και κυκλοφορούν 238.
Όπως είπε στη συνέντευξή του, θα έπρεπε να κυκλοφορούν 390 με 400 λεωφορεία. Ο στόλος συνολικά είναι 600 λεωφορεία και σημείωσε πως κάποια από αυτά είναι πέρα από κάθε περίπτωση επισκευής.
Υπομονή και για την προμήθεια νέων λεωφορείων
Σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα η διάρκεια όλων των διεθνών διαγωνισμών είναι από 6 μήνες έως 1 χρόνο.