Τέλος στην πολύωρη ταλαιπωρία των δημοτών, που προσέρχονται στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών της Διεύθυνσης Δημοτικών Προσόδων & Πόρων του δήμου Θεσσαλονίκης, θα επιχειρήσει να βάλει το επόμενο διάστημα η δημοτική αρχή.
Πρόκειται για μια από τις υπηρεσίες του δήμου που δέχεται καθημερινά μεγάλο αριθμό πολιτών για βεβαιώσεις μη οφειλής ΤΑΠ, για δηλώσεις μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων, βεβαιώσεις για νέες ή επανηλεκτροδοτήσεις ακινήτων στη ΔΕΔΔΗΕ, τακτοποιήσεις μεγάλων ακινήτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, προκειμένου να μπει ένα τέλος στην μεγάλη αναμονή, πρόκειται να δημιουργηθεί, εντός των επόμενων δέκα ημερών, στο συγκεκριμένο τμήμα μια υποδοχή από δύο υπαλλήλους του δήμου.
Ο κάθε δημότης, ο οποίος θα προσέρχεται στην υπηρεσία, θα παραδίδει τον φάκελο με τα δικαιολογητικά και την σχετική αίτηση και αφού παραλάβει έναν αριθμό πρωτοκόλλου, θα αποχωρεί. Στη συνέχεια ο δημότης θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά εντός 24ωρών.
Παράλληλα, στους σχεδιασμούς της δημοτικής αρχής είναι και η δημιουργία μίας ειδικής εφαρμογής στην ηλεκτρονική σελίδα του δήμου Θεσσαλονίκης για την κατάθεση δικαιολογητικών και ηλεκτρονικά. Στόχος, όπως αναφέρουν από τη διοίκηση του δήμου, είναι να μην συνωστίζονται οι δημότες και οι υπάλληλοι να μπορούν να κάνουν με ηρεμία τη δουλειά τους.