Η πλατφόρμα myKEPlive δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας. Το σχετικό πρόγραμμα παρουσιάστηκε στον πρωθυπουργό από την ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Το ηλεκτρονικό ΚΕΠ εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις.
Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες και επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης που αφορούν την παροχή υπηρεσιών. «Κερδίζουμε και χρόνο και μειώνουμε τη γραφειοκρατία, γιατί το έχουμε πει πολλές φορές – και νομίζω ότι το υπουργείο το έχει υπηρετήσει με πολύ μεγάλη συνέπεια – κάθε πρωτοβουλία που εξοικονομεί χρόνο και χρήμα εις βάρος της γραφειοκρατίας είναι μία προοδευτική δημόσια πολιτική. Και κάθε πολιτική η οποία διευκολύνει την καθημερινότητα του πολίτη είναι και μία ψηφίδα χειροπιαστής κοινωνικής φροντίδα» σημείωσε κατά την έναρξη της συνάντησης ο πρωθυπουργός.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τη νέα πλατφόρμα
Η νέα πλατφόρμα περιλαμβάνει πέντε δημοτικές διαδικασίες οι οποίες θα διεκπεραιώνονται σε συνεργασία με τα δημοτικά πρωτόκολλα. Σε πρώτη φάση συμμετέχουν 38 δήμοι, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των δήμων της χώρας έως το τέλος του τρέχοντος έτους. Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.