Τετάρτη, 30 Ιούλ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
Φάμελλος: Η εξεταστική θα «κουκουλώσει τη δικογραφία»
ΟΠΕΚΕΠΕ: Με 166 υπέρ πέρασε η πρόταση των βουλευτών της ΝΔ για Εξεταστική Επιτροπή
Μητσοτάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Το ελληνικό κράτος θα αποκτήσει πλήρη εικόνα όλων όσων μεσολάβησαν
Βρετανία: Αναγνώριση του Παλαιστινιακού κράτους τον Σεπτέμβρη ανακοίνωσε ο Στάρμερ
Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον δήμαρχο Κυθήρων για τη στήριξη του νησιού μετά τη φωτιά
Χατζηδάκης: Το νερό είναι και θα παραμείνει δημόσιο αγαθό
Politico: Ποιοι είναι οι χαμένοι και οι κερδισμένοι της εμπορικής συμφωνίας ΗΠΑ-ΕΕ
Πληρωμές ΟΠΕΚΑ: Πότε καταβάλλονται 281.414.240 ευρώ σε 1.103.979 δικαιούχους
Χρηματοδότηση έργων φυσικού αερίου στη Δυτική Μακεδονία συνολικού ύψους 9 εκατ. ευρώ
Ζαχαράκη: 800.000 ευρώ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας για ασφάλεια και τεχνική υποστήριξη
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Greekend: End your week like a Greek» – Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

3 έτη ago
Κοινοποίηση
3 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση

Το σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend, στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, που εστιάζει στο πώς οι μεγάλες ελληνικές πόλεις μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό προορισμό για σύντομες αποδράσει«Greekend» είναι ο νέος όρος που επινόησε η Ogilvy και υιοθέτησε ο ΕΟΤ για να διαφημιστούν στους Ευρωπαίους οι σύντομες, αλλά «χορταστικές» αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, σε κάποια ελληνική πόλη. Στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend» είναι η απάντηση. Ένα συνηθισμένο ελληνικό σαββατοκύριακο, συνεχίζει, ξεκινά με καφέ, λίγο φαγητό και περιλαμβάνει διασκέδαση, ήλιο, θάλασσα, ψώνια, κρασί, φλερτ, τέχνη, μπαρ και μουσική.

Το βίντεο περιλαμβάνει πλάνα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, που «επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο “ζωντανό” city-break».

Η νέα καμπάνια- της οποίας το δημιουργικό και η παραγωγή αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού- αρχικά θα έχει διάρκεια σχεδόν δύο μήνες.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπό την επιμέλεια της Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

Σε πρώτη φάση θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος είναι να καθιερωθεί το «concept greekend» και να εμπλουτιστεί η καμπάνια με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο Οινούσσες: Σοβαρό επεισόδιο με σκάφος του Λιμενικού και τουρκικό αλιευτικό
Επόμενο άρθρο Ουκρανία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης όλη η χώρα εκτός Ντόνετσκ και Λουγκάνσκ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Φάμελλος: Η εξεταστική θα «κουκουλώσει τη δικογραφία»
4 ώρες ago
ΟΠΕΚΕΠΕ: Με 166 υπέρ πέρασε η πρόταση των βουλευτών της ΝΔ για Εξεταστική Επιτροπή
5 ώρες ago
Μητσοτάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Το ελληνικό κράτος θα αποκτήσει πλήρη εικόνα όλων όσων μεσολάβησαν
6 ώρες ago
Βρετανία: Αναγνώριση του Παλαιστινιακού κράτους τον Σεπτέμβρη ανακοίνωσε ο Στάρμερ
6 ώρες ago
Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον δήμαρχο Κυθήρων για τη στήριξη του νησιού μετά τη φωτιά
7 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Σημαντική μείωση του κόστους ρεύματος για τα ελληνικά πανεπιστήμια

Για τη σημαντική οικονομική ωφέλεια που θα έχουν τα ελληνικά ΑΕΙ από τη μείωση στο…

Ελένη Ευσταθίου

Π. Λαφαζάνης: “Μέγας Αρχιπραξικοπηματίας και μέγας μυθομανής ο Παυλόπουλος”-Α. Μητρόπουλος: “Κατέστρεψε το Κοινωνικό Κράτος ο Τσίπρας, έχει ρόλο να παίξει”

Π. Λαφαζάνης: «Μέγας Αρχιπραξικοπηματίας» ο Παυλόπουλος και «μέγας μυθομανής» Α. Μητρόπουλος: Έχει ρόλο ο Τσίπρας να…

News Room

Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας στη Βεργίνα τηλεόραση

Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας στη Βεργίνα τηλεόραση και στην εκπομπή "σχολιάζοντας την επικαιρότητα…

News Room

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χατζηδάκης: Το νερό είναι και θα παραμείνει δημόσιο αγαθό

News Room
ΚΟΣΜΟΣ

Politico: Ποιοι είναι οι χαμένοι και οι κερδισμένοι της εμπορικής συμφωνίας ΗΠΑ-ΕΕ

Ελένη Ευσταθίου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πληρωμές ΟΠΕΚΑ: Πότε καταβάλλονται 281.414.240 ευρώ σε 1.103.979 δικαιούχους

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρηματοδότηση έργων φυσικού αερίου στη Δυτική Μακεδονία συνολικού ύψους 9 εκατ. ευρώ

News Room
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?