Τα ταξί στην Ιαπωνία χρησιμοποιούν το σύστημα αναγνώρισης προσώπου για να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις στους πελάτες τους. Στο πίσω κάθισμα του ταξί είναι τοποθετημένη μια ταμπλέτα που σκανάρει το πρόσωπο του πελάτη για να μάθει το φύλο, την ηλικία και άλλα χαρακτηριστικά του. Στη συνέχεια, το σύστημα παίρνει τα δεδομένα και τα χρησιμοποιεί έτσι ώστε να προβάλλει στοχευμένες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της κούρσας.
? pic.twitter.com/uXWOUXz25S
— Rosa Golijan (@rosa) April 20, 2019
Πώς συλλέγονται και χρησιμοποιούνται τα δεδομένα
Ένας QR κώδικας προβάλλεται στην οθόνη της ταμπλέτας που συνδέεται με τον ιστότοπο της ιαπωνικής εταιρείας ανάπτυξης πλατφορμών DeNA Co Ltd. Σύμφωνα με την εταιρία, αυτή η τεχνολογία που τέθηκε σε εφαρμογή τον Ιανουάριο του 2019, έχει σκοπό να κάνει την οδήγηση ενός ταξί πιο άνετη και πιο βολική.
Στον ιστότοπό της, η εταιρία εξηγεί ότι τα βίντεο των επιβατών χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός προφίλ που εμπεριέχει στοιχεία σχετικά με την ηλικία, το φύλο και τον αριθμό των πελατών. Τα στοιχεία του κάθε προφίλ αποστέλλονται στον διαφημιστικό οργανισμό Geniee, Inc, ο οποίος στη συνέχεια στέλνει τη σχετική διαφήμιση. Αυτό σημαίνει ότι το Geniee δεν βλέπει το αρχικό υλικό. Τέλος, η εταιρία ισχυρίζεται ότι τα δεδομένα που συλλέγονται διαγράφονται αμέσως από την ταμπλέτα.
ΠΗΓΗ: Futurism
Μοιράσου το άρθρο: