Απαράδεκτο χαρακτηρίζει το παλιό αλλά και το νέο καθεστώς του ΟΑΣΘ, ο υποψήφιος βουλευτής Α Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΑΛ, Γιάννης Μαγκριώτης.
Αναλυτικά ο κ. Μαγκριώτης σημειώνει στο άρθρο του:
“Απαράδεκτο ήταν το παλιό καθεστώς του ΟΑΣΘ και η κυβέρνηση επέλεξε, από ιδεοληψία και κομματική σκοπιμότητα, μια χειρότερη λύση και η κατάρρευση των αστικών είναι ορατή. Η λύση ήταν και είναι μία, αυτή που πρότεινα από την αρχή της κρίσης και συμφώνησαν οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων και οι περισσότεροι δήμαρχοι: η εφαρμογή του Κοινοτικού Κανονισμού 1370 που ισχύει από το 2007 και θα γίνει υποχρεωτική από τις 3 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους για όλες τις χώρες της ΕΕ.
Ο δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση των αστικών συγκοινωνιών σε πάροχο, ο οποίος μπορεί να είναι και εταιρεία του Δημοσίου, αρκεί να προσέλθει στον διαγωνισμό με τους ίδιους όρους με τους ιδιώτες και φυσικά η πολιτεία να επιδοτεί το εισιτήριο σύμφωνα με τις δημοσιονομικές δυνατότητες κάθε φορά. Αν αυτό είχε εφαρμοστεί στις αστικές και υπεραστικές υπηρεσίες όλης της χώρας θα είχαμε πάνω από 1,5 δισ. επενδύσεις, νέες θέσεις απασχόλησης και ποιοτικές συγκοινωνίες.
Αν είχε επιλεγεί αυτή η λύση, δεν θα ζούσε η πόλη σε διαρκή ομηρία, με αποκορύφωμα τις τελευταίες ημέρες, όπου κατά ομολογία του προέδρου του ΟΑΣΘ, στους δρόμους κυκλοφορούν το πολύ 280 λεωφορεία, μόνο που δεν λέειπόσα από αυτά εκτελούνολόκληρα τα δρομολόγια και πόσα με απίστευτεςκαθυστερήσεις, ή και καθόλου,γιατίμένουν από συνεχείς βλάβες στη μέση.
Τώραμάλιστα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ,έριξε την ευθύνη στους εργαζομένους, αλλά δεν λέει σε τι φταίνε, όταν πριν λίγοκαιρό τους εξυμνούσε,γιατίείχανσυμφωνήσει με το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ.
Αλήθεια τι έγιναν οι υποσχέσεις για εξυγίανση του ΟΑΣΘ;
Τι έγιναν οι υποσχέσεις για τα 500 λεωφορεία στο δίκτυο;
Τι έγιναν οι υποσχέσεις για την αγοράνέωνλεωφορείων;
Τι έγιναν η ανακοινώσεις για την δημιουργία της νέαςκρατικήςεταιρίας της ΑΣΥΘ που θα αντικαθιστούσε τον ΟΑΣΘ και θα εξασφάλιζε τους εργαζομένους;
Τι έγιναν οι υποσχέσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών;
Όχι μόνο δεν έγινε τίποτα από αυτά, αλλά η κυβέρνηση φεύγει και αφήνει πίσω της συντρίμμια και δυστυχώς δεν υπάρχει καμία εγγύηση για το τι θα κάνει μια νέα κυβέρνηση της ΝΔ”, καταλήγει ο κ. Μαγκριώτης.