Στα 60 λεπτά ορίστηκε το εισιτήριο του το οποίο σύμφωνα με τις κυβερνητικές ανακοινώσεις θα αρχίσει να λειτουργεί στις 30 Νοεμβρίου.
Ο κ. Σταϊκούρας επισήμανε ότι για το διάστημα αυτού του εξαμήνου το εισιτήριο στο μετρό θα διαμορφωθεί στα 0,60 ευρώ και η τιμή της δέσμης 10+1 βασικών εισιτηρίων στα 5,80 ευρώ, ώστε να ενισχυθεί η «ελκυστικότητα του νέου σύγχρονου μέσου στο επιβατικό κοινό», κατά τους πρώτους μήνες λειτουργίας του. Αντιστοίχως, κατά το ίδιο διάστημα η τιμή του εισιτηρίου στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, για την αστική ζώνη θα μειωθεί σημαντικά, στα 0,60 ευρώ, από 0,90 ευρώ που είναι σήμερα και επιπλέον η τιμή της δέσμης 10+1 βασικών εισιτηρίων, για την αστική ζώνη, στα 5,80 ευρώ.
Για τον ΟΑΣΘ ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε ότι 110 ηλεκτρικά λεωφορεία ήδη κυκλοφορούν στην πόλη, ενώ 54 νέα λεωφορεία αντικατέστησαν παλαιότερα λεωφορεία, μόλις τον τελευταίο χρόνο. Επεσήμανε, ότι από 1η Ιανουαρίου 2025, μετά την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, 159 νεώτερα λεωφορεία θα αντικαταστήσουν παλαιότερα, εκ των οποίων τα 41, που θα είναι καινούρια, από φέτος και υπογράμμισε :
«Το αποτέλεσμα θα είναι μέχρι το τέλος του 2024 το 50% των λεωφορείων του ΟΑΣΘ να είναι καινούργια οχήματα». Ο υπουργός αναφέρθηκε, επίσης στις 190 προσλήψεις οδηγών που έγιναν και στις ενέργειες για επαύξηση και ανανέωση των οχημάτων. «Το αποτέλεσμα είναι, σήμερα, να κυκλοφορούν κατά μέσο 300 λεωφορεία έναντι 260 την αντίστοιχη περσινή περίοδο» είπε ο κ. Σταϊκούρας και συνέχισε:
«Ταυτόχρονα, έχει αρχίσει να αποδίδει αυτά αποτελέσματα η προσπάθεια περιορισμού της εισιτηριοδιαφυγής και υπάρχουν σχετικές ανακοινώσεις από τους φορείς. Από σήμερα το σώμα των ελεγκτών ενισχύεται και αποτελείται πλέον από 130 άτομα. Σκοπός είναι η αύξηση των επικυρώσεων και όχι των προστίμων».